شرکت طراح گستر آب آرا با اشراف به محدوديت منابع آب شيرين قابل دسترس در جهان ، افزايش جمعيت و نياز به مواد غذايي از يكسو و واقع شدن كشور عزيزمان ايران در موقعيت خاص جغرافيايي که منجر به محدودیت دسترسی  به منابع آب شده از سوي ديگر، با سرمشق قراردادن این ارزش که  آب و آبياري در توليد محصولات كشاورزي از حساسيت ويژه اي برخوردار میباشد در صدد ارائه راهکاری نوین و فنی و در عین حال بررسی شده برای انتقال آب در روش آبیاری تحت فشار می باشد .
ما امروز مفتخریم اعلام کنیم که سیستم‌های آبیاری تحت فشار شرکت طراح گستر آب آرا  یکی از سیستم‌های آبیاری مناسب برای بهره‌وری بیشتر از منابع آب می‌باشد که با در نظر گرفتن بحرانهای پیش روی ناشی از کاهش منابع آب و راندمان پایین مصرف آب در کشور، با اتکا به نتایج تیم تحقیق و توسعه این مجموعه، از سال 91 اقدام به طراحی و تولید پکیج ایستگاه پمپاژ هوشمند نموده است که به عنوان جایگزینی مناسب برای ایستگاه های پمپاژ معمولی میباشد.
لازم به توضیح است که پکیج هوشمند ایستگاه پمپاژ تولید شده شرکت طراح گستر آب آرا توسط کارشناسان آبیاری مطالعه شده و مورد تایید وزرات جهاد کشاورزی نیز میباشد.این پکیج ها هزینه ، مدت زمان اجرا و همچنین نصب دستگاه را به دلیل ساخت در محل کارخانه، به مقدار بسیار قابل توجهی کاهش می دهند . همچنین فشار مورد نیاز طرح های آبرسانی و آبیاری را به صورت خودکار کنترل و تامین می کنند .
هزینه برق مصرفی در پکیج های ایستگاه پمپاژ تولید شده توسط شرکت طراح گستر آب آرا تا 50 درصد از ایستگاه های پمپاژ معمولی کمتر است و به دلیل قابلیت اتصال به سیستم های اندازه گیری رطوبت خاک و برآورد نیاز آبیاری در طرح های آبیاری تحت فشار، این پکیج ها میتوانند زمانبندی آبیاری را به صورت کاملا هوشمند و از راه دور کنترل نمایند. پکیج ایستگاه پمپاژ کانال قنچن 1 و 2 و 3 ، هاوسون و رند 1 و 2 ، قره تپه 1 و 2 جگن عجم 1 و 2 و بابون عجم بخشی از پروژه های اجرا شده ایستگاههای پمپاژ تولیدی توسط مجموعه حاضر می باشد که طبق مشخصات مورد نیاز هر  پروژه و به سفارش وزارت جهاد کشاورزی تولید شده است.
در صورت نیاز به اطلاعات فنی و مشخصات دقیق هر پکیج میتوانید در قسمت پروژه های طراح گستر آب آرا موارد مورد نیاز را مشاهده فرمایید.
شرکت طراح گستر آب آرا امیدوار است با پروژه هایی اینچنین در کشور عزیزمان ایران چشم‌انداز آینده بخش آب و کشاورزی، با استفاده بهینه از منابع موجود منجر به افزایش بهره‌وری در بخش آب و کشاورزی گردد.